אודות

משולם ייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש

תחום עיסוק:
ייעוץ ארגוני, התמחות בכתיבת נהלי עבודה
ניסיון בתחום: 16שנים
כתובת: הר ציון 2, נתניה

קצת עלי:
אני עוסקת בייעוץ ארגוני באופן עצמאי מזה 8 שנים, ובכתיבת והטמעת נהלי עבודה (תקני iso 9001) מזה 16 שנה.
ברשותי "ארגז כלים" מגוון בתחומים הבאים :
ייעוץ ארגוני. בין הנושאים המטופלים ניתן למנות : בניית חזון ארגוני, הובלת תהליכי שינוי, אבחון ארגוני, ניהול ומנהיגות, הארגון ומבנהו, ניהול ישיבות ודיונים, ניהול זמן, ייעוץ אישי למנהל, פיתוח חשיבה עסקי וניהול שיווק.
ניהול משאבי אנוש: בניית פרופיל עובד, סיוע בגיוס ומיון עובדים, הנעת עובדים, מוטיבציה, הערכות עובדים תקופתיות.
ניהול ידע: ניהול משאבי הידע בארגון, הפקת לקחים.
גישור: טכניקות מעולם הגישור המסייעות לניהול קונפליקטים בארגון.

האני מאמין שלי:
אני מאמינה כי סדר וארגון הם המפתח להצלחה. יש לי היכולת להניע עובדים וארגונים לעבודה על פי נהלים ברורים ומדוייקים, כך שהעבודה הופכת יעילה יותר ובשורה התחתונה - רווחית יותר.

החזון שלי - "לעשות סדר" כך שיאפשר הזזת הארגון לזויות מוצלחות יותר, וכפי שאפשר לצטט מפי אחד מלקוחותי "הארגון זז 30-40 מעלות" והביטוי לכך הוא עסק שמתפקד ביעילות תוך מתן שרות איכותי הנובע מתהליכים מובנים וברי בקרה.

ארגון הוא יחידה של יותר מאדם אחד, כלומר גם עסקים קטנים יכולים להסתייע בייעוץ ארגוני, ליהנות מארגז כלים משוכלל שיניח תשתיות איתנות וישמש בבוא היום להגדלת העסק.
הייעוץ הארגוני הוא שם כוללני מבחינתי לידע הנרחב שרכשתי במהלך השנים, הן בלימודים פורמליים והן בתפקידים השונים אותם מלאתי בעבודתי בארגונים שונים. ההסתייעות ביועץ ארגוני מאפשר צמיחה והתפתחות לארגונים ובעלי עסקים, המכירים היטב את פעילותם, וחשים לעיתים קרובות ש"משהו לא הולך כשורה".
על ידי זיהוי החוזקות וטיפוחן, על ידי זיהוי החולשות וחיזוקן, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בכל רבדי הארגון.
עיקר התמחותי היא בבחינה, שיפור, כתיבה והטמעה של נהלי עבודה והגדרות תפקיד.

השירותים אותם אני מציעה :
אבחון ארגוני:
תהליך האורך מספר שבועות והכולל בחינת מספר מודלים לאבחון המצב העכשווי בארגון. שלבי האבחון כוללים: איסוף נתונים ומידע, ניתוח, בניית משוב אשר בסיכומו של האבחון ניתן להציג חוזקות וחולשות והצעות לשיפורים.
ייעוץ ארגוני: תהליך ארוך טווח הכולל זיהוי הפרופיל הארגוני, בניית חזון, הגדרת תרבות ארגונית,יישום המלצות שהועלו באבחון.
בניית נהלי עבודה: זיהוי תהליכי הליבה של הארגון, בניית נהלים בהתאם. לכל נהל נלווים המסמכים הרלוונטיים, וכמובן, תהליכי בקרה ושיפור.
לווי אישי למנהלים: כניסה לתפקיד ניהולי, בחירת עובדים, הגדרות תפקיד, הנעת עובדים ועוד.