אבחון וייעוץ ארגוני

ארגון וסדר הם מרכיב בסיסי בהצלחה עסקית.
איך אתם מנהלים את העסק שלכם? 
האם נתקלתם בתחושה ש"יד ימין אינה יודעת מיד שמאל"? אם מדובר במידע, אם מדובר בשרות, אם מדובר בהבטחות....
האם חוויתם תלונות לקוח שהצביעו על כך בעסק שלכם?
האם אתם חשים כי למרות מאמצים רבים עדיין לא מיציתם את הפוטנציאל של העסק?
מניתוח של עסקים מצליחים חובקי עולם ועד עסקים של בן אדם אחד עולה, כי עמוד השדרה של ההצלחה העסקית הוא - הנהלים.
ובעסק שבו הנהלים, הארגון והסדר אינם מובנים סיכויי אי - ההצלחה גבוהים.
האבחון הארגוני מציג בעזרת כלים שונים תמונת מצב של החוליות החלשות בארגון. אלה הזקוקות לשיפור, שיפוץ, לעיתים הגדרה מחדש.
ייעוץ ארגוני הוא השלב הבא של איך לעשות סדר, להקנות כלי עבודה משופרים בארגון, לשפר את ביצועיו ולהביאו להצלחה.
אבחון וייעוץ ארגוני בעסק שלכם יכולים לספק את התשובה, בתהליכים מובנים וברי בקרה - תוכלו לזהות את נקודות החוזקה, את נקודות החולשה ואת הדרכים לטפל בהן.
ליצור ולמסד נהלים שיובילו את העסק שלכם להצלחה.
אם גם אתם מרגישים כי הפוטנציאל גדול אבל התוצאות קצת פחות, אני מזמינה אתכם להפגש איתי וגם אתם תוכלו ליהנות מייעוץ ארגוני אפקטיבי  כמו עסקים רבים שליוויתי להצלחה במהלך 17 שנות עבודתי בתחום.